• про школу
  • шкільні новини
  • афіша
  • публічна інформація
  • зворотній зв'язок
  • Освітній процес

      • Пам'ятка для учнів та батьків. Правила навчання в умовах карантину
      • Розклад початку та закінчення уроків (перерв)
      • Графік допуску здобувачів освіти
      • Графік харчування учнів
      • Розклад уроків на ІІ семестр 2020-2021 н.р.
      • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
      • Накази
  • Дистанційне навчання

    • Інструкція по дистанційному навчанню
    • Розклад дистанційного навчання для учнів 1-4 класів
    • Розклад дистанційного навчання для учнів 5-11 класів
    • Графік роботи вчителів та учнів на дистанції 
    • Зворотній зв'язок
    • Накази
  • ЗНО та ДПА

      Готуємось до ЗНО!
      Деякі питання проведення ДПА у 2020-2021 н.р.
      Український центр якості освіти : питання і відповіді
      ЗНО-2021: які предмети вибрати та як зареєструватись
      Наказ про підготовку та проведення ЗНО-2021
      ЗНО для абітурієнтів з тимчасово-окупованої території України

  • Центр практичної психології управління освіти

      Кабінет психолога
  • Наш колектив

    • Адміністрація
    • Педагогічний колектив
  • Напрямки роботи школи

      ■ Союз шкільних друзів
      ■ Музейний комплекс "Пам'ять"
      ■ Кабінет психолога

Союз Шкільних Друзів


СПІЛКА ШКІЛЬНИХ ДРУЗІВ –
це добровільне об’єднання учнів та вчителів ЗОШ №9.

ЗАПОВІДІ ТОВАРИСТВА:

•    Ми велика сім'я – «Школа-родина»;
•    Кожний учень школи – мій друг;
•    Друг потребує мою підтримку, я допоможу чим зможу;
•    У друга радість зроблю її подвійною, потрійною;
•    Ніколи не серджуся, не таю злобу на друзів, коли говорять мені правду;
•    Я знаю, друзі вірять у мене, навіть коли я оступаюся.

МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ   
Сприяння співпраці та співтворчості школярів і педагогів щодо вдосконалення навчально-виховного процесу, забезпечення рівня доступності освіти та підвищення її якості.
Формування соціально активної, адаптованої до реального життя людини, що наділена глибокою відповідальністю, здатна до вдосконалення та самореалізації.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Мала Рада школярів – постійно діючий у період між конференціями виконавчий орган представників міських виконавчих органів учнівського самоврядування.
У своїй діяльності Рада керується Конвенцією про права дитини, Конституцією України, законами України «Про загальну середню освіту» та «Про позашкільну освіту»; враховує в роботі рекомендації Міністерства освіти і науки та Головного управління освіти Донецької облдержадміністрації; користується допомогою і підтримкою Головного управління освіти і науки.
ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ РАДИ
•    Організація заходів щодо створення відповідних умов для вдосконалення навчально-виховного процесу.
•    Координація діяльності та надання допомоги щодо розвитку учнівського самоврядування на рівні міста та загальноосвітнього закладу.
•    Підтримка учнівських ініціатив щодо вирішення проблемних питань їх життя.
•    Сприяння формуванню в учнів здорового способу життя та організації змістовного, культурного, творчого дозвілля.
•    Організація навчання активу.
•    Забезпечення соціального та правового захисту учнів.
•    Сприяння пошуку підтримки обдарованих дітей.
•    Координація співробітництва з дитячими та молодіжними громадськими організаціями.
•    Сприяння розвитку учнівських та громадських рухів: патріотичних, екологічних, волонтерських тощо.

ДЕВІЗ:
Немає друга - знайди, а знайшов - бережи!
ЦІЛЬ:
Виховувати почуття шкільного     товариства, допомоги кожному  школяру знайти друзів, виховувати почуття патріотизму, розвивати творчий та інтелектуальний потенціал.

Схема Ради Учнівського Самоврядування
Г О Л О В А   Р А Д И
Заступник голови
МАЛА РАДА
Відділ соціальної
 адоптації
 Відділ
інформації
 та
 моніторингу
Навчально-
науковий
відділ
 Відділ
культури
 і спорту
 Відділ
«Милосердя»
 1. Комітет підтримки учнівських рухів та
 дитячих громадських
організацій.

2. Комітет обдарувань і талантів.
3. Комітет соціального та правового захисту.
4. Комітет з профілактики правопорушень
5. Комітет з економічних питань.
6. Комітет по роботі з молодшими школярами.

1. Комітет соціальних досліджень і моніторингу самоврядування.


2. Інформаційний банк.

3. Комітет зв’язків   з засобами масової інформації.

4. Прес-центр.



1. Комітет поза
навчальної предметної роботи.
 2. Комітет науково-дослідницької

 та експериментальної діяльності.
3. Комітет засобів якості навчання

 та самоосвіти.
4. Комітет профорієнтації та працевлашту-

вання.
5. Комітет

зв’язків з навчальними закладами 1-4 рівнем акредитації.


1. Комітет здорового способу життя та безпеки життєдіяльності.


2. Комітет екології краю.

3. Комітет історії краєзнавства.

4. Комітет культури та відпочинку.



1. Штаб “Пам’ять”.

2. Комітет з волонтерських загонів.

3. Комітет Ради небайдужих.

4. Комітет підтримки дітей-інвалідів, сиріт, малозабезпе-

чених, дітей покинутих у пологому будинку та лікарні, багатодітним сім”ям, а також ветеранів Вов.


Головна мета самоврядування – це створення рівних можливостей для реалізації особливостей і здібностей кожної особистості. Тільки в умовах самостійного, вільного творчого пошуку стає можливим паритетне і безпосереднє самоврядування.
Тому Голова Ради обирається виключно демократичним шляхом – голосуванням всіх членів УС (5-11кл.), а також учителями. Завідуючих відділами обирає шкільний актив на засіданні Шкільної Ради (тільки на засіданні – вищий орган ШР – приймають або звільнюють членів організації, затверджують план роботи, заслуховують звіти відділів або окремих людей, підводять підсумки та дають оцінку роботі). За кожним з відділів призначені педагоги – куратори, які допомагають учням сформувати проблему та визначити порядок її вирішення; підтримують дитячі ініціативи, не нав’язуючи своєї точки зору; разом з дітьми обговорюють справи. Керівництво учнівським самоврядуванням в класних колективах здійснюють: класні керівники, заступники кл. керівників, кращі друзі.
Система шкільного самоврядування завжди гнучка та диференційована. Це необхідно для того щоб охопити і врахувати весь спектр громадських, групових, особистісних інтересів, особливостей учнів.
Також система самоврядування сприяє реалізації інтересів, можливостей, бажань дитини; бере участь у рішенні можливих протиріччях; прагне узгодженості і балансу інтересів для кожного суб’єкта – учасника прийняття рішень.
Виникає необхідність ускладнювати та вдосконалювати. Тому специфіка роботи дитячої організації, в нашій школі, полягає в розділенні діяльності самоврядування за напрямками:


„Школа-родина і Батьківщина, виховання громадянина України” .
Мета: формування громадянина України, спонукання до вивчення бойових та героїчних сторінок Істрії українського народу, його Збройних Сил, готовності оволодіти військовим мистецтвом, стати на захист рідної землі, формування правової культури, прищеплення поваги до культури, прищеплення поваги до Конституції, державних символів країни.
„Мікроклімат в родині та умови для самовдосконалення її членів (морального та фізичного)”. 
Мета: виховувати моральні базові цінності, естетичні норми взаємин у суспільному оточенні, виховувати культуру поведінки, здатність піклуватися про молодших і немічних; виробляти навички самооцінки, саморегуляції поведінки, відповідальності за свої вчинки, здатності до морального самовдосконалення.


„Формування здорового способу життя”.
Мета: мотивація здорового способу життя, набуття знань і досвіду щодо власної безпеки, виховання відповідального ставлення до власного здоров’я.


„Екологічне виховання”.
Мета: виховання у учнів почуття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження; залучити школярів до громадської діяльності, спрямованої на захист оточуючого середовища; виховувати у учнів відчуття краси природи, її неповторності.


„Праця і навчання в ім’я Школи-родин, сім’ї, Батьківщині”.
Мета: залучення дітей до світу знань, розвиток прагнення до освіти, книги, творчого самовдосконалення, виробляти в учнів почуття господаря, навичок господарювання.

„Традиції, реліквії та відпочинок Школи-родини”.
„Художньо-естетичне виховання”.
Мета: виховувати в молоді естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та кращих надбаннях цивілізації, розвиток творчого потенціалу кожної людини, забезпечення реалізації кожною особистістю її нахилів і здібностей.






ОСОБИСТІСТЬ – ЦІЛІСНА, ГУМАННА, ВИСОКО КУЛЬТУРНА

Інші публікації
  • Зворотній зв'язок
  • Готуємось до ЗНО!
  • Накази
    Повернутися назад
  • Офіційна адреса школи:
    Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9
    85105 м. Костянтинівка вул. Братська буд. 14
    Телефон: +380627223341

    Костянтинівске міське управління освіти Идеи для дома и дачи